wtorek, 22 maja 2012

Ja informatyk

Informatyką zajmuję się od 1998 roku. Nie kończyłem studiów informatycznych, ale mam za sobą kilka kursów informatycznych i bogate doświadczenie. Mogę napisać nawet iż miałem pewien niewielki wpływ na to, jak świat internetu teraz wygląda, ale nikt mi w to nie uwierzy.  A więc nie mam zamiaru się chwalić, bo jeszcze zamkną mnie do czubków. Ostatnio pracowałem nad założeniem agencji reklamowej kartgrafe.pl, ale muszę ten projekt chwilowo odpuścić. Wszystko przyjdzie w swoim czasie. Ostro wziąłem się ostatnio za blogowanie, bo mam czas, i chcę się przekonać osobiście, czy w Polsce z blogowania można wyżyć, bo jak na razie żyję z opieki społecznej, co wcale nie jest szczytem moich aspiracji. Co  z tego iż potrafię złożyć i rozłożyć komputer na części, jak nikt do mnie go nie przyniesie. Zapytałem raz pewną znajoma, dlaczego tak jest. Odpowiedź była krótka: Bo Pan jest hakerem! Nie już tak zostanie.....

1 komentarz: